Dane do przelewu: Pasmanteria Guziczek Łukasz Kryski ul. Dąbrowskiego 95 43-100 Tychy
W tytule przelewu prosimy podać: Numer zamówienia.
2. Pobranie - Płatność gotówką przy odbiorze zamówionego towaru. Koszt usługi to 4 zł, doliczany do wartości zamówienia.
3. Płatności Shoper.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Przelew natychmiastowy.
- Karty płatnicze,
akceptowane karty płatnicze:
* Visa * Visa Electron * MasterCard * MasterCard Electronic * Maestro
- Blik.
- Google Pay.
- Apple Pay.
W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
4. Płatności odroczone.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności odroczonych jest PayPO Sp. z o.o.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.